İyi akşamlar kızlar, bebeğinde böyle bi sorun yaşayan var mı? Yumurtalıklardan biri yerinde olmuyor yukarıda oluyor elinizle hafifçe ittirince yerine geliyor bazen geri yukarı kaçıyor bazen yerinde kalıyor. Sünnet için muayene olurken doktor farketti daha önce rutin kontrollerde farketmemişti doktorumuz şimdi her bezini açtığımızda bakıyoruz genelde yukarıda oluyor doktor kendiliğinden geçmezse ameliyat gerekir dedi. Sünneti bile korkumuzdan erteliyorduk 5,5 aylık oğlum ameliyat diyince aklımız gitti.