Yaklaşık bir haftadır göğüs ucum yara oldu kanadı bebeğimin memeyi kötü tutmasindan kaynaklandığını düşünüyorum çünkü bu aralar değişik şekillerde emmek istiyor sürekli. Neyse bir haftadır ne yaptıysam geçmiyor, göğüs ucu bakım kremi aldım oda fayda etmiyor Allah aşkına ne geçirir bunu yanıyor göğsüm çok sancilaniyor dayanamıyorum artık 😭😭