Kızlar bebeğim 6 aylık ek gıdaya geçtik ama çok bişey yemiyor meyve püresi falan sadece . Sebze sevmiyor çorba içmiyor emmek istiyor devamlı ama onunla da doymuyor . Sık sık emiyor süt birikmiyor haliyle . Geceleri de iki saatte bir emmek için uyanıyor dün artık gece mama içirdim baya uyudu o şekilde . Sütüm iyice azaldı gibi ne yapmam lazım