Abc-happy_mom inşallah çabucak biter ve huzura erersiniz. Benim kızımın ağlamaktan sesi kısılırdı. Oldukça kalın bir sesi var sanıyordum. Meğer ağlmaktan sesi kalın çıkıyormuş. Çok travmatik günlerdi ama çok şükür geçiyor. Geçeceğini bildiğiniz halde yaşarken çok zor olabiliyor. Omzumda uyumaya alışmıştı, öyle rahat ediyor diye tüm gün omzuma yatırıp gezdirirdim. Hala öyle uyumak istediği oluyor. Benim kızımı en çok rahatlatan ses, iphone’un kendi arkaplan seslerinde bulunan dere sesi oldu. Açtığım anda bıçak gibi ağlaması kesilirdi. Denemenizi tavsiye ederim. Banyoyu kara kışta bile her gün yaptırdım. Çok rahatlardı çok severdi. Hala banyo yapmaya bayılıyor. Ev ısısı doğruysa hiç hasta olmuyor. O konuda endişeniz varsa, banyo yaptırmaya korkuyorsanız endişelenmeyin. Ki benim kızım asla şapka da taktırmazdı.
Geçecek🙏🏻