Ben on altı saat yaptım orucu sabah aç karnına ılık limonlu suyla başladım mutlaka saat on ikide iki dilim buğday ekmeğiyle haslamis yumurta peynir zeytin işte rutin kahvlatimi yapıyordum valla ara öğün falan bende yoktu son lokmami akşam altı veya yedide ağzıma aliyodum diğer gün saat on ikiye kadar ağzına katı bişey durmuyorum sıvı aliyodum bide Leslie destekli yapıyordum bir haftada iki buçuk kilo vermistim biraz devam ettim işte sonra bıraktım şu aralar anca yiyorum göbek aldı başını gidiyo annemin vefatından sonra kendimi iyice saldım herşeyi bosverdim benimde yine oruca başlanan lazım böyle işte