Arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık evimiz kışın merkezi sistemle ısınıyor ve gece 12 den sonra kaloriferleri yakmıyorlar bende bebeğime uyku tulumu alacaktım ama bi arkadaşım civilin 2.0 tog uyku tulumunu almış hediye olarak aslında tog bakımından işimi görecek bir ürün ama civil markası olunca tereddütte kaldım kullanan varmı sıcak tutarmı yoksa başka iyi bir marka tulummu almalıyım