Sumeyy34
Bak daha bugün çektim benimde kızım 4 aylık üstte sağ ve sol taraf bu şekil şişmiş bazen uykudan acı acı ağlayarak uyanıyor jeller ilaç katkılı olduğu için kullanma ama Ben Tetagil aldım doğal içerikli ve asla yan etkisi yok her acı ağlamasında ağzına döktüm elimde damaklarına yedirdim güzelce hemen sustu al ve dene 😊😊🙏🏻 Paketin içinde küçük paketcikler tek kullanımlık halde açıyorsun döküyorsun toz bişey ben eczaneden 270₺ ye aldım 