2 aylık bebeğim var sadece anne sütü veriyorum ilk ay kilo alımı çok güzeldi 2. Ay göğüslerim terbiye olduğu için yumuşadı şimdi 2 aylığız henüz tartılmadık ama görünüşte besili bir çocuk ama hep bir tereddütteyim sütümün yettiğini nasıl anlarım acaba