AlazikoO cemilinannesii cemilinannesii hayır sadece güzelce temizledim ve boyadım üç gün üç kat yapıyorsunuz zaten ikinci katı vurunca renk çıkıyor üçüncü katta tamamen oturuyor gerek kalmıyor astar boyaya en son vernik vuruyorsunuz bitiyor 20 gün dikkat ediyorsunuz boya tamamen otursun diye sonrasında bir problem olmuyor biz baya memnun kalmıştık.
cemilinannesii AlazikoO Dolaplarda vernik gerekmediğini duymuştum izlediğim videolarda da sadece boya kullanıyordu ama venikle daha dayanıklı olur sanırım
NehirByrm cemilinannesii dolap boyadım polisan marka boyayla ama tezgahı tavsiye etmem ondan hic memnun kalmadım mutfak dolabı gayet iyi 3 yıldır kullanıyorum
cemilinannesii Mrvsmt2502 Evet yatkın uğraşmayı seviyorum biraz kapak çok ama tasinmadan yetişir diye düşünüyorum
Seyma321- cemilinannesii inşallah istediğiniz gibi olur hangi marka ve hangi siteden sipariş verdiniz
cemilinannesii Seyma321- Sipariş vermedim dyonun urunlerini satan dükkandan mimar kuzenim alışveriş yapiyordu bir sormasını istedim fiyat olacakta uygun geldi ama o markayla boyayan şuan yok gibi burda
cemilinannesii Vermedim kuzenim mimar o bir arkadaşının ara fayansini dyo hobilux ile boyamış menmun kalmış ama küçük bir alan boyamış ben dolapları boyayacagm için boyayan vardır diye buraya sordum