motherwithdaughter 22 aylık oğlum, 1 Ay önce memeyi kestik. Gündüz tüm ogunlerini yer atistirir da, akşam yemeğinden onda yatmadan yarım saat önce falan ben yoğurt yediriyorum meyveli kuruyemisli falan, yani siz ne seviyorsa onu yedirebilirsiniz. Tok yatıyor ve sabaha kadar uyuyor, yani aralarda 1 2 kere uyanıyor ama acıkıp kalkmıyor yani, sabah uyandığında direkt mama diyor ve hemen kalkıp kahvaltı hazırlıyorum yiyoruz. Gece kalkınca krep falan yedirmeye alışmışsınız uyanınca illa beslenmek istiyor. Biz hiç mama kullanmadık ben memeyi kesince bi alışkanlığı bırakıp başka bi alışkanlık kazandırmak istemediğim için hiç mama topuna girmedim yani. Çünkü meme vermek mama vermekten daha kolaydı kesmezdim memeyi yani. Bence sizde alıştırmayın. Kaka yapınca hemen acıkmaz ki