miranmomm Kızlar 2 hafta oldu normal doğum yapalı dikişlerim duruyor bazen tuvalete çıkınca ağrı oluyor sarı akıntı geliyor ve afedersiniz kötü kokuyor enfeksiyon olduğunu düşünüyorum yaşayan var mıı
Enlsr miranmomm 3 aylık olduk normal doğum yaptım benimdee halaaa aynı yaa randevu aldım gidicem doktoraaa
beyzzsenturkk_ miranmomm doğum sonrası akıntı ve koku çok normal sarı ya da yeşil akıntı yoksa kaşıntı yanma bişey olmaz bir süre sonra geçiyor onlar ama kötü koku kaldı maalesef
Esrailkee Bende Doğumdan sonra akıntı ve kokudan çok muzdariptim doktora gittim doktorum löşi akıntısı olduğunu geçeceğini söyledi geçti çok şükür