Arkadaşlar mavi de ispanyol paça kot beğendim üstü dar dizden bol olanlar. Ama paçası yırtmaçlı olan mı yırtmaçsız olan mı daha güzel duruyor kararsız kaldım. Mavi de en çok hangi ispanyol paça model önerirsiniz ??? Bir de açık değil de tam mavi ya da koyu mavi olan tercihimdir