Seymagirgin bu sıralar sanırım bizde aynı şeyi yaşıyoruz bi öksürük tuttu doktor alerji dedi bi kaç kere onun yanında sık makina açtım bir de evimiz tam cadde üzerinde sürekli toz yağıyor artık onun yanında cam açmamaya çalışıyorum makina çalıştırmamaya olabildiğince deterjansız yıkıyorum kıyafetlerini başka odada havalandırıp kurutuyorum