Arkadaşlar kızımın 5 aylık olmasına 10 gün var normalde gece uykusu olan bebek 3 gecedir ağlayarak uyanıyor yatağında sağa sola dönüyor huzursuz ayaklarını bazen kendine çekiyor sırf o yüzden gaz damlasını aldım bidaha gazı vardır diye atak zamanımı dedim yoksa demir damlasımı yaptı anlam veremedim bu ara bide elleri sürekli ağzında zaten damakları kaşınıyor