Deniz2961 açık açık söyleyim en iyisi hamilelikte bizde yaşamadık 1 veya 2 olmuştur eşim sağolsun çok anlayışlı bebekten sonra da daha 3 falan oldu eşim aman bişey olmasın sana dikkat et diyor güzelce toparlan senin sağlığın herşeyden önemli diyor hep. Bide evlilikte çocuktan sonra insan öyle cinsellik çok düşünmüyormuş diyor :) kazara çocuk olmasından tedirgin biraz o da daha bebek büyümedi süte ihtiyacı var diye.