1 haftadır düzelmedi hatta daha kötü 2 gündür gözleri ve göz kapakları kıpkırmızı aşırı işliyor capaklaniyor burnu akıyor doktora goturdugumde calpol ve serum fizyolojik kullan dedi ama hiçbir faydası yok ara ara öksürük oluyor sürekli mizmiz az ıhlamur veriyorum başka ne yapabilirim 6 aylik aşıyı bile erteledik doktor da izin vermedi bu durumda olunca nolur yardım edin