smay 2 ay 15 günlük hgb değeri 8 çıkmış hct 27 banada aynı başka doktor normal bebek kansızlığı dedi başka biride yatış vermemiz lazım araştırılsın dedi aynı zamanda süt alerjimizde var bilemedim ya sizdede huysuzluk karın ağrısı vs yapıyomuydu ya :(