4 yaşında cocugum var doktorlaara gidince normal hareketler o yaşda diyor ama bazen şok oluyorum
Çok enerjik bir kızım var aslaaaa yerinde oturmaz iki dakika bişeye odaklanarak oyun oynamaz
Konuşması cok iyi aslında ama oyun oynarken bıdıdıdıdıdıdı diye bagırarak oynuyo ordan buraya koşuyoo oturarak oynayamıyor sadece ama sadece telefonda çizgi film izlerken duruyo
Hiparektif tanısı hemen konulmasından yana değilim ama sakinleştiremiyorum bazen yapma diyoruz bağırıyoruz olmuyo güzel konuşuyoruz olmuyo 10 dakika sonra yine aynısını yapıyor
Şuan mesela etrafda koşarak şarkı bişiler sölüyo 😂😂😂 doktordan randevu aldım ama yine normal diycekler ki umarım normali budur 4 yaşın
Sizin cocuklar nasıl