Bizde haftaya 3 aylık olacağız ve bizde de durum aynı malesef. Bende mama vermiyorum 12. Hafta atağı yaşıyorlarmış ve 1 hafta kadar sürebiliyor denildi. Ben beyaz gürültü açıp emziriyorum. Hatta çoğu zaman beyaz gürültüyle ayakta hafif sallayarak yada gezdirerek emziriyorum sakinleşip emmeye başlayınca oturuyorum. Sakın pes etmeyin bu dönem meme reddinin olduğu dönemlermiş. Beyaz gürültü, loş ortam, hatta duşta emzirme gibi yöntemler deneyin.