Asel_8 yani ılk defa boylr bır posta yorum yapacagım artık bu tarz postlarınızdam gına geldı gercekten bana kalkığta bakma gec deme zaten bakmıyordum rastgele okudum yanu bastan sona herseyınız sacma celşki .
Madem korkuyorsun ınsanlara neden soruyorsun testı alıp yapsan yada gıtsen kan versen sonucunda sen de rahatlasan ınsanlarda senı lınclemese .
Karı koca arasında ıstıyorum ıstemıyorum mıhabbetı olur eyvalalhta eşşniz madem onlem almıyor o zaman sız alacaksınız yok ılac duzenımı bozuyor vs dıye bır sey yok ben kımseden duymadım boyle bır sey kaldıkı madme ıstemıyorsun doktora gıdeceksın farklı korunma hapı yazsın sana
Ben anlamıyorum dıyelım kı hamılesın napacaksın ??