Korunmuyorum daha doğrusu eşim istemiyor korunmamı ilk cocugum 2 yil sonra oldu evliligimden kendide korunmuyor ben istemiyor ama kendisi istiyor 30 agustos hastalandim ama düzenli olmuyorum ya ayin basina ya sonuna oluyorum enfeksiyonum var diye pek önemsemedim hap icmekte iyi gelmiyor bütün duzenim gidiyor hesaplamama göre 3 gün filan gecti usuttum parol ictim ondan da gecikmistir diyorum test aldim korkuyom yapmaya