Koturoglu5502 18 aylık bebeğim benim de doldur getir götür çık incir hala teyze amca araba ağaç ütü ot karga vs vs kelimemiz çok 1 haftadır da ikili cümle şeklinde anne hadi, anne gel gibi cümleler kuruyor ben hiç ekran göstermedim doğduğundan beri de her gün kitap okumaya çalıştım ve evde kocaman insan var gibi sürekli sohbet ettim galiba o yüzden yeter demeyi de öğrendi 😅