Ballloglum Mavi den ispanyol paça jean alacağım üst dar dizden bol olan. Yırtmaçlı ispanyol paça. Fiziği aşırı güzel gösteriyor. 1.63 boy 60 kiloyum. 26/28 mi alayım 27/28 mi alayım kararsız kaldım. Mavi de kotlar açılma yapıyor ben vücudumu tam sarsın istiyorum 26 alsam belden düğme kapanır mı ? Bir de 1.63 boya 28 boy olur mu
GokSuM Ballloglum yeni aldım 164 boyum boy bedeni 30. 28 kısa gelmesin? İspanyol paçalar kısa güzel durmuyor
BuzluKahve Ballloglum Vücut yapısına göre de değişir durum. Ben 63 kiloyum, 163 boyum. Geçen hafta 26/30 aldım yüksek bel. Belim çok ince.
Ballloglum Marianne öyle mi diyorsunuz aslında benim de gönlüm 26 almak ama önü kapanmazsa diye korkuyorum, aslında mavinin başka bi modeli var baktım 25/27 yazıyor, beli zor kapanıyor ve aşırı sıkıyor demek ki 26 sı olur. Sizi sıkmıyor mu 27 si
ballitosunannesi Ya ben 62 kiloyum doğumdan sonra bedenimi pek tutturamıyorum . Geçen maviden jean aldım 28 aldım beli güzel oturuyor ama biraz açılmaya başladı 26 dar olabilir 27 alın bence
Ballloglum ballitosunannesi aslında bende 60 ile 62 arasında gidip geliyorum, mesela mavinin serenay modelini almıştım doğumdan önce 25/27 almışım beli şu an sıkıyor zor kapanıyor ama sonuç olarak zor da olsa giyiniyorum onun bi büyüğü 26 alsam demek ki daha rahat kapanacak diye düşündüm 😊
ikibebeannesii Ballloglum likrasina gore oluyor ya 26 da var bende ama likrasi cok uzun sure mesela giyyim 26 degilde 28 gibi hatta daha beter aciliyor
Ballloglum GokSuM hmmm 1.63 boy da 28 kısa mı gelir sizce? Yani upuzun durunca da kışın zorlanırım ıslanır falan diye düşündüm korktum
Ballloglum BuzluKahve ben de genel olarak ince biriyim aslında sadece çok yetimde göbüşüm çıkıyor biraz o zaman önü kapanır mı diye düşündüm 26 da. Mavinin kotları salıyor da
GokSuM Ballloglum yani siz bilirsiniz. Bacak boyu da önemli benim bacak boyum üst bedenime göre uzun ama yine bile 28 kısa gibi geldi uzuna çare var da kısaya yok 🥹