Svmgndz muhtemelen kimyasal geçirmişsiniz benimde Mayıs ayında olmuştu malesef , adetten çok daha yoğun ve uzun kanamayla sonuçlandı on gün kadar sürdü sonra beta da düştü zaten… gerçi benim 300 üstüne de çıkmamıştı sizin normal düşükte olabilir. Bir kadın doğum muayenesi olun parça vs kalmasın . Bende bitmesine yakın gittim