[silindi] Kızlar sabah 12giibi hamur mayalamştm oda sıcKlğmdaydı şimdi baktm çok ekşi kokuyor acayip. Bozk mudur
beyzacmvrc [silindi] çok uzun süre mayali kalinca berbat bi koku oluyor Hamur oisse de o ağır koku kalıyor biraz valla
Mmeelliikkeee [silindi] o saatten beri mayalı oda ısısında ekşimiştir. Mayalanmadan sonra buzdolaba koysanız olabilirdi , ama mayalı yada kabartma tozlu hamurların yoğurma ve bekleme işlemi sonrası pişirilmesi öneriliyor.
Vera094 [silindi] çok fazla beklemiş. En fazla İki saat mayalandktan sonra dolaba koyarsanız daha iyi olur