Aleynaduruuu Kızlar bebeğim 9.5 aylık bugün kontrole gittiğimizde doktoru vajeni yapışık dedi çocuk cerrahisine gösterin dedi başına gelen var mı nasıl bir işlem bekliyor kızımı canı acır mı yardımcı olur musunuz