Ballloglum İspanyol paça kot beğendim mavi ve stradivirus markalarında. Siz olsanız hangi markadan alırdınız ? İkisinin de fiyatı aynı görünüşü benzer ve yorumları iyi.
Kuzularinanasi Ballloglum mavinin kotlarini begenmiyorum.kaba ve saliyor bence …stradivarius yada bershka diyorum.gercekten kaliteli 2 side
Ballloglum Deletedmom_79 bu model ispanyol paça mı peki ? Mario gold icon yazıyor beğendiğim modelde. Yırtmaçlı ispanyol
Ballloglum Deletedmom_79 şimdi sizin dediğiniz modele baktım sizinki üstü de bölmüş geniş paça yazıyor. Ben dize kdr dar dizden sonra ispanyol olan paça istitprum. Bacakları çok güzel gösteriyor bu model
Epifenomen-gkc Ballloglum mavinin kotlarını beğenmiyorum asla değmiyor. Levi’s tek geçerim taş gibiler. Bershka da iyi Stradivarius un mallarını bir ben sevmedim sanırım LCW gibi geliyor bana ve malları kaliteli değil
irmarose Ballloglum kesinlikle mavi bütün jeanlerimi maviden alırım kalitesi duruşu kalıbı bambaşkadır
Tansukiz Ballloglum mavinin jeanleri nedense hep bi tam oturmaz bana o yüzden stradivarius alırdım ben model varsa direk colins 👌
NmalkoC Ballloglum hersene maviden alışveriş yapardım artık bikaç senedir kalitesi çok kötü pantolonlar yırtılıyor tahrirler desen çok kötü