hunggr tepki verebilirsiniz uzulebilirsiniz ama bir anneyi gercek disi cumlelerle rahatlatmak yerine minik bebegi dusunerek soyle diyorum; 2 aylik yavruyu birakip calismaniz gercekten sart mi? O suan tanimadigi bir dunyada. Tanidigi tek sey sizsiniz . Sizin varliginizla bu hic bilmedigi koca yere alisacak, guvenecek, ogrenecek. Bu evreyi sadece sizin kollarinizda korkmadan gecirebilir. Yapmayin, suan biraktiginizda guvenli baglanamazsiniz. Cocugunuz a yetiskinlik doneminde bile hissedecegi buyuk bir bosluk birakirsiniz. Eger 2 aylik bebegi birakacak durumdaysaniz, bebek yapmayi erteleyebilirdiniz. Her bireyin yasaminin ilk aylarini, hatta ilk yillarini annesiyle gecirmeye hakki var. Komple terketmiyorum diyebilirsiniz, inanin bu aylarda max. Qyri kalma suresi ,20 dk.