Happymomnes kızlar slm kızım 12 aylık ve birşey istediğinde gördüğünde sevindiğinde bağırıyo ya da çığlık atıyo neden olabilir geçici mi acaba sizler yaşadınız mı ?
Minel-inannesi Happymomnes bagirip cigliklara bide suleyman demirel selamlamasi yada opucukler ilave et. Bebek arabasina asslaa binmek istemiyo. Yururken halkini selamliyo benim kraliçe 🥰
Happymomnes barbunyalikek Neden öyle ya ben sakince cevap veriyorum bağırdığında bile tamam annecim diyorum alçak sesle ama hala aynı nasıl düzelticez bu durumu 😒
Happymomnes Ronron Çok sıkıntılı dışarı çıkıyoruz bağırıyor tamam çocuk diyorum ama insabları da sürekli rahatsız ediyoruz