Bebeğim henüz 7 aylık bile değil . Kpss puanım var ama henüz atanamadım bir umut belki atanırım diye hala bekliyorum. Eğer ki atanırsam veya özelde işe girersem bebeğimi bırakacak kimse de yok. Ama o kadar alışmışım ki aktif olmaya hamilelik doğum derken evde çok bunaldım . Fakat işe girersem bebeğimi bıraktığıma da üzüleceğim . Çıkmazdayım