Ysgl26 merhaba arkadaşım benimkide 19 aylık olacak on gün önce bıraktı emmeyi sagsam anca 10-15 cc geliyordu ama artık o kadar bile gelmiyor gecen gün hazırladıgım karısımına sütümü sıktım sıkmadan önce yiyordu sıktıgımı gördü yemedi bizimki hasta oldu çok fena ondan sonra bıraktı memeyi doktorumuzda yinr güzel emmiş yeterli diyor ama gönlüm iki yaşa kadar emmesiydi işe döndüm akşam 19:15 te geliyorum işyerinde sagma lüksüm de yok oglum belki bırakmaya hazır ama, ben hiç hazır degilim hala kabullenemedim keşke dolu dolu sütüm olsaydı da sagıp sagıp dolaba atabilseydim ama ne, yaptıysam hiçbir zaman dolu dolu süt olmadı bir ara 40 cc ye cıkmıstı o da bi kere sadece o anki mutlulugumu anlatamam