Zendorar Merhabalar:) Bugün 1 tog uyku tulumu aldım, bebeğim biraz üşütmüş.. ev genelde akşamleyin 23-25 arası değişiyor? Siz olsanız uyku tulumunun içine ne giydirirsiniz veya uyku tulumu kullananlar nasıl yapıyorsunuz? Teşekkürler şimdiden
Ysgl26 Zendorar 1 tog uyku tulumunun içine ben sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum. Bizim ev de 24-25 derece üşümüyor hiç
Arenim_ Zendorar kolsuz zıbın giydiriyorum bi de çorap giydiriyorum. Aslında çorapsız yatırın diyolsr ama buz gibi oluyo ayakları. Yatıramıyorum öyle üstünü de örtmüyo. Bizim ev de 23 derece civarı oluyo. 1 togla terleme üşüme olmadı şu an
Hils Zendorar Ysgl26 Arenim_ kızlar bende tulum alacağım. Erzurumdayim daha kaloriferler yanmadı ve ev genel olarak 21 derece bandında. Son kattayiz, kaloriferler yanınca ısınma sıkıntısı olmaz deniliyor ama bilemedim Sizce kaç tog almalıyım?
Ozgee59 Zendorar 23-25 arası kısa kol zıbın giydiriyorum sadece. Dün gece bir kat fazla giydirmek durumunda kaldım ama terlemişti fazla geldi. Ev 23-24 arasıydı
Ysgl26 Zendorar bi iki gündür.çorap giydiriyorum çünkü hastaydı. Normalde gitdirmiyprum zıbın dışında hiçbişy