Busemecan valla süreci rahat geçireceğinizi düşünüp sonra üzülmeyin. 4. Ay ve 8.atakları tamamen rezalet.bol bol sabır çekmekten başka yapılacak bily olmuyo malesef…ne uyur ne yer ne emer ne mama içer .. 24 saat ağlar.. ama kendinizi de şartlamayın bu şekilde.. her bebek atak dönemi yaşayacak diye bi kural yok..