Tam gaz sancıları geçecek diye sevinirken salyası akan ve elini sürekli ağzına götüren bir kaç gündür huzursuz ve uykusuz 2,5 aylık kızım diş çıkarıyor.Alt damak ortasında beyaz bir çizgi gibi şu an.Uyumuyor ve huzursuz,neler yapabilirim bu süreç ne kadar sürer?Şimdiden teşekkürler.