Fatma2122 Bana bir ay sonra kontrol dedi de hemüz gidemedim. İlk üç ay ara kanama yapar veya adet döngüsünü uzatabilir bu sebeple kanama yapıyor diye bana yaramadı ben çıkarayım diye düşünme dedi. Ama bende ikisinide yapmadı normal yokmuş gibi ama arada batma ağrı hissediyorum. Kontrole 16sında nasipse gidicem