bende kullandim cok zor bir ilac heleki birakmasi iskence resmen 1 yil kullandim raporli birakmam 1 ayimi aldi beynin sallaniyordu sanki cok bir fark yaratmiyor tavsiyem cok birsey beklemeyin ilacsiz cozum arayin kendinize ben pisman oldum kac tane kutu vardi hepsini cope attim