[silindi] _07cinarhsn bana ozel mesanlajmadan atabilrisjn bbegimizjn ayi arasjnda pek fark yok yardimci olmaya calisirm
_07cinarhsn [silindi] özel mesajlasma nasıl oluyor bilmiyorum ki canım özel mesajlasma etiketini secince yine herkez görüyor ben başkasının postunu görüyorum çünkü
Farahzeynep _07cinarhsn özel mesaj atacağın kişinin profiline gir, yukarıdaki üç noktaya tıkla, özel mesaj gönderi seç, sonrada etiketlerden özel mesajlama seçip, konu açıyormuş gibi yaz.
Prensescik _07cinarhsn bnm kızımında kakası öyle oluyor ama bizde safra tıkanıklığı varmış yarın ameliyat olucak eğer sürekli oluyosa bi doktora göster ihmal etme sakın
eymurxelm balgam varsa kusmuk ya da kakayla atiyor bebekler ondan kaynaklidir rengi korkutucu degilse endiselenme. ve yesil kaka doyduguna isarettir merak etme.