ozlemky Benim kadin dogum doktorum hamileyken bile gitmemde bir sakinca olmayacagini ve gidebilecegimi soylemisti.lazerdeki radyasyon yuzde 1 bile degil.telefonda bile daha cok radyasyon var demisti.sadece hamilelik doneminde leke birakir hormonlardan dolayi demisti.oyuzden gitmedim.dogurduktan sonra 5 aylik olunca basladim.