Benim bebeğimde o şekilde.ben çalışıyorum.sabah bakıcısını gittiğinde ona öyle bı sariliyo ki bu hem mutlu ediyo hemde uzuyo.keza ağladığı da vs de babasına sariliyo,öğle arasında bakıcım yanina gidiyorum onunla vakit geçireyim diye ben gelmişim gelmemisim pekte umrunda olmuyo bende bu duruma çok üzülür hale geldim…