Kızlar oğlum 10 aylık 1 aydır bitmeyen bir balgamlı öksürük var antibiyotik kullandık ilaç kullandık doktor hava verdi onu kullandık o yetmedi eve büyük ventolin hava cihazı aldık onu kullanıyoruz hala geçmiyor bitkisel şeyler de verdim dut kurusu, pekmez tereyağı sarımsak zeytinyağ sürdüm ayağına daha ne yapabilirim Allah için etkili birşey yok mu