sel41 ben bakır taktırdım orda takan doktor bana dedi ki hormonlu yu adet kanamalari aşırı olan kişilere takıyoruz biraz azaltıyor diye sana takılmaz dedi ama bilmiyorum özel isteğe bağlı takıyor mu benim ki bakır ilk zamanlar aşırı kanama yaptı adetkende degilkende şimdi bı tık düzene girdi ama adetken gene kanamam çok yoğun oluyor