Kızlar bebeğim ilk doğduğunda doktorumuz aptamil mama tavsiye etmisi 10 gün kadar kullandık bebeğimin gaz problemi başladı ve doktorumuz gaz damlasına başlattı bu sefer de kabız oldu 10 günü geçti ben mamasını değiştirdim sma comfort aldım çok sevdi kabızlık problemi hala devam ediyor kendi doktorumuz da başka götürdüğüm doktor da normal dedi ama bebeğim çok rahatsız oluyo ağlıyo zeytinyağı koyabilirsin mamasına ve zeytinyağıyla uyaran verip yaptırabilirsin kakasını dediler yaptım o şekilde yapıyo ama baya kabız yani huzursuz tekrar kontrole gittik doktoru acaba süt alerjisi mi var dedi aptamilin özel bir maması varmış raporlu onu bi dene dedi verdi sevmeyebilir diye de uyarmıştı dediği gibi oldu içtiği gibi kustu eski mamasıyla karıştırıp dene dedi onu da yaptım yine kustu bi önceki beslenmesinde sadece sma verdim kendi mamasını içti kusmadı çok rahat uyudu ama bazen içerken homurdanıyo ağlıyo bu arada doktoru kabızlığı için şurupta verdi kullanıyoruz fakat verdiği aptamili kullanmak istemiyorum ben kusturuyo çocuğumu böyle problem yaşayan varmı kabızlık mama alan çocuklar da normal diyorlar ama benim içim rahat etmiyor