Misskokulum bereneliff pişik olayı bebekten bebeğe değişir canm ben sleepy natural kullanıyorum pişik ve sızıntı yaşamadım
tolgamze1905 bereneliff prima yapmıyor bizde çünkü çok güzel emiyor. Çişini çok yapsada yüzeyi ve kızımın poposu kupkuru . Diğer bezlerin iç dokusundan belli zaten çok emmiyor.
bereneliff Oglusum5357 sleepy kullandm bende ilk 2 numara gayet iyidi 3 numarada sanki pisik yaptı en fazla 2 saat bekletiyorum zaten naturelde öyle oldu 😕
tolgamze1905 bereneliff aynen canım. İlk sleepy almıştım ama bitirmeden hemen prima aldım. Sleepynin ıslak mendili hariç orkidi bile çöp hiç memnun kalmadım. Hem pişik yaptı hem sızdırdı her açtığımda ıslaklık !
rumeysakse2505 bereneliff molfix kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım. Sleppy natural çok sızıntı yaptı ve pişik yaptı. Molfix kilot bez denedim çok sızdırdı normaline geri döndüm