Kızlar 16 günlük bebeğim var bugüne kadar hep emzirdim sütüm boldu şükür ama son iki gündür bebeğim durmuyor emiyor emerken uyuya kalıyor sonra bırakıyorum gene aranıyor gene emziriyorum kısır döngü oldu resmen ve ağlıyor doymuyor mu dün 30 ml mama verdim içti sakinledi sütüm yetmiyor sanırım azaldı gibi hissrdiyorum yoksa bebek hızlı büyüyor o yüzden mi yetmiyor anlamadım moralim bozuldu fikirleriniz var mı? Mama dan yana biri değilim ama sanırım vermeden olmuyor günde bir kere de olsa veriyorum şimdi 😬