byzss aman canım sagmaya pek bulaşma 15 aydır sagarak besliyorum aşırı zor yorucu ve yıpratıcı
Daha bebegin çok küçük mutlaka yardım al bi emzirme danışmanı filan . Siringayla besle suanlik biberondan kesmeye çalış. Uçsuzda olsa tutabiliyorlarmis ben beceremedim ama inşallah sen başarabilirsin. Yara illa oluyor uç çıkarken. Berbat bisiy ne yaptıysam geçmedi en son gümüş kapakta çare buldum