Slm arkadaşlar hemen konuya gireyim bebeğim 1 ay 20 günlük anne sütü ile besleniyo ama bazen sütüm az olunca aptamil 1 nolu mamadan yapiyorum Dr önerisiyle fakat hiç bı şekilde biberonu kabul etmiyo bazende sütüm fazla oluyo sağım yapıyorum biberonla veririm die onuda kabul etmiyo 😁 tabi evde kıyamet kopuyo çocuğun biberona alerjisi var sanırım😌 gogsumu bazen emzik niyetinede kullandığını düşünüyorum ☺️şaka bı yana anne memesine yakın onerebileceginiz biberon yada biberon emziği varmı