Kızlar lazer epilasyona gidiyorum tüm vücut. Her yerim bitti diyebilirim ama bikini bölgesinin iç tarafları halen duruyor ve bu durum çok canımı sıkıyor. Daha 3-4 seansım var ama her yerde bu kadar etki görüp orda görmemek kafamı kurcalıyor. Merak ettim gittim tamamen bitti diyen var mı??