Kızlar çok hastayım evde maskeyle geziyorum pıtırcığım hastalanmasın diye yarım aferin içtim zencefil baş limon yapıyorum süt bal zencefil denedim biraz rahatlatıyor sonra yine aynı çok fenayım nefes alamıyorum bu arada burnum akıyor tıkalı değil boğazlarımdan yutkunamıyorum eşim hastaneye gidelim diyor bebeğimi emzirdiğim için istemiyorum nasıl iyileşebilirim bi akıl verin