Oykuveannesi biz 3 aylıkken ilk dozu 5 aylıkken de 2.dozunu yaptırdık. Eltim yaptırmamıştı. Bilmiyormuş böyle bir aşının olduğunu kızı 7 aylıkken rota virüsü kapmıştı. Haftalarca ishal olmuştu. Bulaşıcı olduğu için iyi bakım ve temizlik gerekiyordu. Bunlara dikkat ederek atlattı. Ama bilseydim yaptırırdım demişti bana. O zamanlar yeni yeni yayılmıştı bu aşı. Ben de o yüzden yaptırdım.