ceydaxz Kızlar ayın 20 ve 25inde adet olmuştum yani adetim bitti ama dün gece kanama başladı adet gibi fazla değil ama anlamadım yerleşme kanaması filan olabilir mi Allah korusun ama 😓😓😓
Gulbeyzaa ceydaxz aynı sorun şimdi bende var bebeğim 3 buçuk aylık korkuyorum herhangi bir korunmasız ilişki de olmadı ama🫢zaten daha ilk adetimi 2 hafta önce oldum bir ayda 2 kere mi adet oldum acaba diyorum bekliyorum ☺️
ceydaxz Ben bu durumu maalesef kızım 2 aylıkken yaşadım hamile kaldım şuan 2.ci doğumumu yaptım aklı olan yapmasın arasında yaş farkı olması en güzeli böyle o kadar zor ki bence çocuğunuz en az 4 yaşında olsun 🥺
Gulbeyzaa ceydaxz bence de en az 3 4 yaş olmalı. Benim aklım almıyor çok bir şey de olmadı aramızda inşallah hamile değilimdir 😅hayırlısı olsun yine de tabi gelene bir şey diyemeyiz
ceydaxz Gulbeyzaa yoo doğumumu yaptım ama geçen biraz şüphe oldu korktum 3. Geliyo diye ama değilmiş şükür 😂😂